WARUNKI OGÓLNE

1.Właścicielem Sklepu Internetowego www.babiators.pl, zwanego dalej Sklepem, jest firma Goood - Paweł Jaworski, zarejestrowany w Opolu przy ul. Prosta 3A i wpisany do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 6411/38136/2008.

2. Adres do korespondencji:

Goood Paweł Jaworski

ul.Banderii 4/153

01-164 Warszawa

Tel. +48 601 480 124

e-mail: kontakt@babiators.pl

3. Goood - Paweł Jaworski jest stroną umowy sprzedaży zawieranej z Klientem i figuruje na fakturze VAT jako sprzedawca zamówionych przez Klienta produktów.

4. Klientem nazywamy osobę lub firmę/instytucję, która kupuje produkt poprzez stronę www.babiators.pl . Zamówień w Sklepie mogą dokonywać tylko osoby pełnoletnie.

5. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu.

6. Numer konta: ING BŚ 70 1050 1038 1000 0023 2685 8855

 

OFERTA SKLEPU. 

1.Sklep umożliwia dokonywanie zakupów poprzez sieć Internet. Nasz Sklep internetowy jest czynny 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, jednak zamówienia obsługiwane są od poniedziałku do piątku w godz.10:00-18:00. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 18:00, w soboty, w niedziele i święta rozpatrywane będą od rana następnego dnia pracy.

2. Wszystkie towary umieszczone w Sklepie to towary nowe.

3. Ceny towarów znajdujących się w naszym Sklepie internetowym są podane w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają VAT). Ceny te nie zawierają kosztów przesyłki.

4. Cenami obowiązującymi w sprzedaży są ceny podane w naszym Sklepie internetowym w momencie składania zamówienia przez Klienta.

5. Sklep zastrzega sobie prawo do zmian cen podanych w ofercie, jak również do przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych.

6. W przypadku promocji ilość towarów może być ograniczona. W sytuacji wyczerpania towarów o zakupie decyduje termin złożenia zamówienia.

ZAMÓWIENIA I SPRZEDAŻ

1. Zakup towaru dokonywany jest poprzez złożenie przez Klienta zamówienia w Sklepie internetowym babiators.

2. Potwierdzenie realizacji zamówienia następuje w momencie, gdy Klient otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem ze Sklepu. Tym samym ma miejsce zawarcie umowy kupna sprzedaży pomiędzy Klientem a Goood - Paweł Jaworski, będącym właścicielem Sklepu Internetowego www.babiators.pl.

3. Podczas dokonywania zamówienia Klient proszony jest o podanie swoich danych kontaktowych (imię, nazwisko, telefon oraz email) oraz adres, na który ma być przesłany towar. W sytuacji gdy w treści przelewu nie zostanie podany adres na który ma być wysłany towar, sklep wysyła na adres płatnika.

4. W sytuacji podania przez Klienta niepełnych, niewystarczających do realizacji transakcji danych, Sklep może skontaktować się z Klientem celem ich uzupełnienia. W przypadku, gdy z Klientem niemożliwy jest kontakt telefoniczny lub poprzez email, transakcja nie zostanie zrealizowana.

5. Sklep zastrzega sobie prawo dodatkowej weryfikacji złożonego zamówienia poprzez kontakt z Klientem.

6. Klient ma prawo do rezygnacji z zamówienia lub zmiany w dowolnym momencie przed realizacją zamówienia. Celem odwołania zamówienia Klient powinien bezzwłocznie skontaktować się ze Sklepem, wysyłając e-mail na adres kontakt@babiators.pl.

7. W sytuacji, gdy realizacja zamówienia jest niemożliwa lub może ulec opóźnieniu z powodu braku towaru lub z innych przyczyn, Sklep niezwłocznie poinformuje o tym Klienta.

8. Składając zamówienie Klient dokonuje wyboru sposobu płatności.

9. Koszty przesyłki są pokrywane przez Klienta. W określonych przypadkach koszty dostawy może pokryć Sklep.

10. Realizacja zamówienia następuje po otrzymaniu wpłaty na konto Sklepu, maksymalnie 3 dni(robocze) od pojawienia się wpłaty na koncie Sklepu.

11. Płatności zagraniczne mogą być realizowane poprzez przelew na konto banku podanym w wiadomości elektronicznej lub konto PayPal. Przesyłki zagraniczne realizowane są KURIEREM. Na wyłączne życzenie możemy zrealizować przesyłkę za pośrednictwem Poczt Polskiej.

12. Zamówione towary przesłane będą na adres podany przez Klienta przy składaniu zamówienia.

13. Zamówienia nieopłacone w ciągu 5 dni roboczych zostaną automatycznie anulowane.

 

KOSZTY PRZESYŁKI I DOSTAWA ZAMÓWIENIA

​1. koszt dostawy:

- przesyłki kurier krajowe (Polska) - 14,00 zł 

- przesyłki zagraniczne: ustalane indywidualnie (cena zależna jest od kraju i strefy oraz sposobu wysyłki: poczta polska lub usługa kurierska).​ Do krajów: Europa Zachodnia - przesyłki realizowane są za pośrednictwem Kuriera - koszt przesyłki 50zł.

1A) Koszty zwrotu przesyłki do nadawcy (sklep Babiators) po wyczerpaniu możliwości doręczenia lub wydania - ponosi odbiorca/zamawiający (Klient). W chwili rezygnacji z zamówienia i zwrotu gotówki (Klientowi) koszt zwrotu przesyłki (14pln) jest odejmowany od kwoty zamówienia a różnica jest zwracana na konto Klienta/Zamawiającego.

2. Klient zostanie poinformowany o sytuacji, gdy towar jest chwilowo niedostępny. W takiej sytuacji za zgodą Klienta okres dostawy może zostać przedłużony lub Klient może zrezygnować z zakupu.

3. Termin realizacji liczony jest od momentu zaksięgowania płatności na koncie bankowym Sklepu. Termin realizacji obejmuje wyłącznie dni robocze. Czas realizacji zamówienia, czyli czas, który upływa od złożenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych produktów przez Sklep wynosi do 3 dni roboczych. Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany w momencie składania zamówienia, Sklep kontaktuje się telefonicznie, mailowo aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia.Termin otrzymania przesyłki przez Klienta równa się sumie czasu wysyłki ze sklepu Babiators.pl (do 2 dni) oraz czasu dostawy. Czas doręczenia przesyłki to 1-2 dni robocze.

4. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z winy firmy kurierskiej.

5. Nie podanie adresu do korespondencji (zgodnie z informacją przy zamówieniu), skutkuje wysłaniem towaru na adres płatnika.

6. W momencie pokwitowania odbioru towar staje się własnością Klienta. Klient ma obowiązek sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności spedytora a w przypadku stwierdzenia zniszczenia lub uszkodzenia towaru podczas transportu Klient zobowiązany jest do sporządzenia protokołu zniszczenia (w obecności spedytora). Protokół ten będzie podstawą reklamacji zakupu.PŁATNOŚCI 1. Składając zamówienie Klient akceptuje wybór formy płatności:- za pośrednictwem Paypal (dla osób, które posiadają konto Paypal)- kartą Visa lub Mastercard za pośrednictwem Paypal (bez konieczności założenia konto Paypal)- przelewem bankowym na konto banku podanym w naszej wiadomości elektronicznej.​

 

GWARANCJE I REKLAMACJE

1. Klient ma prawo do rezygnacji z zakupu w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru. Podstawą zwrotu jest przesłanie towaru w stanie niezmienionym, nie używanym z kompletem metek. Zwroty niezgodne z oświadczeniem nie będą przyjmowane. Towar, którego zwrot/reklamacja nie zostanie uznana (odesłana po wymaganym terminie, bez metek, zabrudzony, z widocznymi śladami używania, lub bez oryginalnego opakowania), będzie odesłany na koszt Klienta. Towar wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy oraz dokumentem potwierdzającym zakup produktu w naszym sklepie Babiators.pl należy przesłać na adres: Babiators Polska ul.Banderii 4/153, 01-164 Warszawa. W tym przypadku koszt transportu przesyłki do Sklepu ponosi Klient. Druk do pobrania tutaj.

2. Jeśli towar nie jest uszkodzony i nie nosi śladów użytkowania, zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas - kurier 14pln) zwrot pieniędzy nastąpi w przeciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki przez Sklep.

3. W przypadku przesyłki uszkodzonej podczas transportu podstawą reklamacji będzie protokół sporządzony w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Uszkodzony towar wraz z protokołem należy przesłać na adres Sklepu.

4. W przypadku stwierdzenia braków lub wad produkcyjnych towaru prosimy o odesłanie towaru wraz z pismem wyjaśniającym powód reklamacji na adres Sklepu Babiators Polska ul.Banderii 4/153, 01-164 Warszawa. Druk do pobrania tutaj.

5. Wszystkie reklamacje będą rozpatrywane w przeciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji produkt uszkodzony zostanie wymieniony na nowy, a w przypadku wyczerpania towaru Klient otrzyma zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni roboczych lub możliwość wyboru innego towaru w podobnej cenie.

A) Zarysowanie soczewek uważa się za objaw normalnego użytkowania i nie jest ono objęte gwarancją.

6. Wszystkie przesyłki reklamacyjne powinny być wysyłane na koszt Klienta, a w przypadku uznania reklamacji koszty transportu zostaną przez sklep zwrócone w ciągu 14 dni roboczych. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

7. Podstawą przyjęcia reklamacji będzie załączenie dowodu zakupu w naszym sklepie internetowym Babiators.pl​

8. Gwarancja Lost & Found -
A) zarejestruj swoje okulary Babiators w ciągu 30dni od daty zakupu (daty na fakturze/paragonie/dokumencie potwierdzającym zakup) wybierając button "zarejestruj się" . Link do strony tutaj

B) Jeśli okulary Babiators zostaną zgubione lub uszkodzone, kliknij tutaj i wybierz button "odzyskaj". Wcześniej przygotuj sobie indywidualny kod do wykorzystania, który otrzymałeś w chwili rejestracji zakupu (z adresu guarantee@babiators.com). Jedyne za co płacisz to koszt przesyłki (10$) z USA do Polski!
C) Jeśli nie możesz odszukać w swoich mailach numeru kodu
napisz na adres guarantee@babiators.com

D) Termin realizacji liczony jest od momentu zgłoszenia z USA/PL do naszego Sklepu. Termin realizacji obejmuje wyłącznie dni robocze. Czas realizacji, czyli czas, który upływa od zgłoszenia do chwili wysłania nowej pary przez Sklep wynosi do 14 dni roboczych. Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany w momencie składania zgłoszenia, Sklep kontaktuje się telefonicznie aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji.Termin otrzymania przesyłki przez Klienta równa się sumie czasu wysyłki ze sklepu Babiators.pl (do 3 dni) oraz czasu dostawy. Czas doręczenia przesyłki to 1-2 dni robocze, Poczta Polska Priorytet.

​E) Gwarancja obejmuje tylko i wyłącznie jedno zgłoszenie i jedną wymianę na nową parę. W przypadku gdy dany model jest już niedostępny, po wcześniejszym ustaleniu wysłany jest inny w tej samej cenie, co zakupione.

 

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Wszystkie przekazywane nam dane są starannie chronione, zgodnie z Polityką Prywatności.

1. Dokonując zamówienia poprzez Sklep internetowy babiators.pl Klient zostanie poproszony o podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Obejmują one dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres email, numer telefonu) oraz adres, na który ma być przesłany towar. Brak wymaganych danych może uniemożliwić realizację zamówienia.

2. Klient, składając zamówienie, wyraża zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych do celów realizacji jego zamówienia.

3. Wszystkie dane umieszczone w bazie sklepu są traktowane jako poufne i nie będą udostępniane innym podmiotom. Dane te są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb realizacji zamówienia. Dane te są przechowywane i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883).

4. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, korekty oraz żądania usunięcia ich z bazy danych Sklepu.

5. Jeśli Klient wyrazi na to zgodę Sklep babiators.pl ma prawo do wysyłania na jego adres poczty elektronicznej Newslettera oraz informacji o promocjach i produktach w Sklepie.

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Informacje, znaki firmowe oraz zdjęcia produktów umieszczone na stronie www.babiators.pl stanowią własność firmy Goood - Paweł Jaworski, bądź też producentów oferowanych towarów. Dane producentów umieszczone są na stronie za ich zgodą. Zabrania się kopiowania, rozpowszechniania lub wykorzystywania ich do jakichkolwiek celów reklamowych, promocyjnych bądź innych bez zgody właścicieli.

2. Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie.

3. Wszystkie sprawy sporne, których nie uda się rozwiązać na drodze polubownej, rozstrzygać będzie sąd właściwy rzeczowo dla siedziby Sprzedawcy.

4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).
5. Inne alternatywne metody rozwiązywania sporów.
A) platforma do rozwiązywania sporów w internecie
http://ec.europa.eu/consumers/

0